Camilere wireless !
35
●2.201
- 08-05-2009, 21:34:13Su istimal edilmezse çok güzel olacağını düşünüyorum.
Ufuk arkadaşımızında dediği gibi bu konuda farklı bir yönü.Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olurmu olur ! olmaz demeyin
- 08-05-2009, 21:38:35Bel ki bu şekilde hayatında camiye girmeyenler girmiş olacaklardır bunu biz bilemeyiz. Sonuçta yenilik her zaman güzeldir ama kontrollü kullanılan yenilik daha bir güzeldir.Cuneyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


