• 08-05-2009, 21:33:57
    #10
    bence böyle teşvikde artar camilere. gençlerimiz hem interneti sömürür hemde ibadetini yapar.
  • 08-05-2009, 21:34:13
    #11
    Davay davay 🌹
    Su istimal edilmezse çok güzel olacağını düşünüyorum.

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız hattı tıpki okullarda olduğu gibi filtrelemeleri gerekir.Yoksa adam camide ***** sitelere girebilir yanlışlıkla oraya buraya tıklarken.
    Ufuk arkadaşımızında dediği gibi bu konuda farklı bir yönü.

    Olurmu olur ! olmaz demeyin
  • 08-05-2009, 21:37:51
    #12
    bana mantıksız geldi
  • 08-05-2009, 21:38:10
    #13
    Güzel olmuş bencede namaz kılmaya insanları teşvik eder.
  • 08-05-2009, 21:38:35
    #14
    Cuneyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saçma bi şey sonuçta camiler ibadet edilecek yerler kafe gibi takılacak suistimal edilecek yerler değil
    Bel ki bu şekilde hayatında camiye girmeyenler girmiş olacaklardır bunu biz bilemeyiz. Sonuçta yenilik her zaman güzeldir ama kontrollü kullanılan yenilik daha bir güzeldir.
  • 08-05-2009, 21:39:33
    #15
    Cami'nin wireless ı ile w.arez indirisek günah olur mu peki
  • 08-05-2009, 21:40:53
    #16
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Lamerlar site hacklemek,çalıntı kredi kartı ile işlem yapmak için artık internet cafeye değil camiye gider,işi bitince de namazını kılar işte
  • 08-05-2009, 21:43:39
    #17
    4 yıl uzun bir süreç umarım faydalı bir çalışma olur.
  • 08-05-2009, 21:45:17
    #18
    yenilik elbette güzel modernleşmek lazım benım korkum oralarında suistimal edilmesi.