Su istimal edilmezse çok güzel olacağını düşünüyorum.

Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlız hattı tıpki okullarda olduğu gibi filtrelemeleri gerekir.Yoksa adam camide ***** sitelere girebilir yanlışlıkla oraya buraya tıklarken.
Ufuk arkadaşımızında dediği gibi bu konuda farklı bir yönü.

Olurmu olur ! olmaz demeyin