Su istimal edilmezse çok güzel olacağını düşünüyorum.
Yanlız hattı tıpki okullarda olduğu gibi filtrelemeleri gerekir.Yoksa adam camide ***** sitelere girebilir yanlışlıkla oraya buraya tıklarken.

Ufuk arkadaşımızında dediği gibi bu konuda farklı bir yönü.
Olurmu olur ! olmaz demeyin