• 23-01-2007, 23:29:01
    #1
    Misafir
    Yaklaşık 6-7 dk önce 23:24 civarlarında deprem oldu.

    İzmir Aydın Uşak taraflarında bayağı hissedilmiş.


    Herkese geçmiş olsun
  • 23-01-2007, 23:30:11
    #2
    geçmiş olsun hissetmedim mutfaga gıtmiştim tam o sırada.
  • 23-01-2007, 23:40:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende burda başka nedenlerden dolayı sallanıyorum. 10 şiddeitnde
  • 23-01-2007, 23:41:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bende hıssetmedım ılgınc
  • 23-01-2007, 23:44:42
    #5
    ben hissettim
    4 siddetinde vardi
  • 23-01-2007, 23:48:40
    #6
    2007.01.23 23:21:56 38.1087 28.7270 -.- 4.5 -.- Buldan (denizli)


  • 23-01-2007, 23:50:06
    #7
    Misafir
    Merkez üssü Denizli Buldan 4.5 şiddetinde
  • 23-01-2007, 23:51:08
    #8
    geçen 2 ay önce ankarada sallanmıştık.çok kötü bir his .geçmiş olsun
  • 23-01-2007, 23:53:30
    #9
    Kurumsal PLUS
    kütahyadayım ben.. hissetmedim bişi..