Sallandık - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sallandık
8
●
708
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Sallandık
23-01-2007, 23:29:01
#1
LuGeLaS
Misafir
Yaklaşık 6-7 dk önce 23:24 civarlarında deprem oldu.
İzmir Aydın Uşak taraflarında bayağı hissedilmiş.
Herkese geçmiş olsun
23-01-2007, 23:30:11
#2
Maharaja
geçmiş olsun hissetmedim mutfaga gıtmiştim tam o sırada.
23-01-2007, 23:40:54
#3
SNaRe
Üyeliği durduruldu
bende burda başka nedenlerden dolayı sallanıyorum. 10 şiddeitnde
23-01-2007, 23:41:12
#4
nonamez
Üyeliği durduruldu
bende hıssetmedım ılgınc
23-01-2007, 23:44:42
#5
bilalll
ben hissettim
4 siddetinde vardi
23-01-2007, 23:48:40
#6
Maharaja
2007.01.23 23:21:56 38.1087 28.7270 -.- 4.5 -.- Buldan (denizli)
23-01-2007, 23:50:06
#7
LuGeLaS
Misafir
Merkez üssü Denizli Buldan 4.5 şiddetinde
23-01-2007, 23:51:08
#8
CaLViN
geçen 2 ay önce ankarada sallanmıştık.çok kötü bir his .geçmiş olsun
23-01-2007, 23:53:30
#9
Bartuc
Kurumsal PLUS
kütahyadayım ben.. hissetmedim bişi..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler