Konu
Sallandık
23-01-2007, 23:29:01
#1
LuGeLaS
Misafir
Yaklaşık 6-7 dk önce 23:24 civarlarında deprem oldu.
İzmir Aydın Uşak taraflarında bayağı hissedilmiş.
Herkese geçmiş olsun