Deprem!
15
●1.059
- 17-02-2009, 08:02:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok geçmiş olsun abi,Allah daha büyüğünü vermemiş çok şükür.Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2009, 08:07:52Eskişehirde de baya hissedildi bende depreme uyandım. Geçmiş olsun herkese..
- 17-02-2009, 08:09:01Ben bursada ufak hissettim. Burası çok sallandığı içinm alışkınız... geçmiş olsun
- 17-02-2009, 08:27:27Üyeliği durdurulduçok geçmiş olsun çok sinir bozucu bişey çok şükür yıllardır olmadı ya da oldu da ben hissetmedim daha kötüsü olmasın inşallah