• 17-02-2009, 07:34:19
    #1
    Kurumsal PLUS
    Kütahya'dayım ve az önce çok şiddetli deprem oldu, üstelik uzun sürdü. Başka hisseden varmı bu civarda yaşayan?
  • 17-02-2009, 07:38:31
    #2
    Bende ilk defa alarmsız uyandım biraz önce. Rüyamdada sallandığımı görüyordum.
  • 17-02-2009, 07:41:04
    #3
    Kurumsal PLUS
    Hissetmiş olabilirsin küçük bir deprem değildi. Ben hiç uyanmam depremlerle normalde. Dolabın içinde hareket eden tabakların sesiyle uyandım. Bir baktım beşikten daha beter sallanıyorum. Umarım çok büyük birşey değildir.
  • 17-02-2009, 07:54:52
    #4
    Kurumsal PLUS
    Kütahya Simav ilçesinde 5 şiddetinde olmuş.
  • 17-02-2009, 08:02:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kütahya Simav ilçesinde 5 şiddetinde olmuş.
    Çok geçmiş olsun abi,Allah daha büyüğünü vermemiş çok şükür.
  • 17-02-2009, 08:07:52
    #6
    Eskişehirde de baya hissedildi bende depreme uyandım. Geçmiş olsun herkese..
  • 17-02-2009, 08:09:01
    #7
    Ben bursada ufak hissettim. Burası çok sallandığı içinm alışkınız... geçmiş olsun
  • 17-02-2009, 08:23:06
    #8
    Kurumsal PLUS
    internethaber, Simav ilçesini Uşak'a ait sanıyor, "Uşak Simav'da Deprem" diye başlık atmış. Sabah sabah hele şu depremle uyandıktan sonra güldürdüler beni.
  • 17-02-2009, 08:27:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çok geçmiş olsun çok sinir bozucu bişey çok şükür yıllardır olmadı ya da oldu da ben hissetmedim daha kötüsü olmasın inşallah