Konu
Deprem!
17-02-2009, 07:41:04
#3
Bartuc
Kurumsal PLUS
Hissetmiş olabilirsin küçük bir deprem değildi. Ben hiç uyanmam depremlerle normalde. Dolabın içinde hareket eden tabakların sesiyle uyandım. Bir baktım beşikten daha beter sallanıyorum. Umarım çok büyük birşey değildir.