• 08-02-2009, 18:11:21
    #1
    Selam arkadaşlar bomba gibi piyasaya giren Benjamin button filmine giden varmı gidicem de bir fikirlerinizi almak istedim gerçekten çok harika bir filme benziyor.13 dalda Oscar adayı.Film özeti ise şu;

    " Film, seksenli yaşlarında doğup, geriye doğru yaşlanan bir adamın hayatını konu alıyor. Benjamin Button hepimiz gibi zamanı durduramayan bir adamdır. Birinci Dünya Savaşı’nın sonunda, 1918’de, New Orleans’tan başlayıp 21. yüzyıla uzanan serüveniyle, onun hikayesi herhangi birininkinden daha sıradışı bir hayatı içerir. "
  • 08-02-2009, 18:19:07
    #2
    Film biraz uzun . Biraz sıkıyor . Ama hayatımda gördüğüm en enteresan senaryo . İzlemeye değer .
  • 08-02-2009, 18:35:10
    #3
    Senol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film biraz uzun . Biraz sıkıyor . Ama hayatımda gördüğüm en enteresan senaryo . İzlemeye değer .
    Teşekkürler, özet olarak güzel yani.
  • 08-02-2009, 18:50:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    film muhteşem ötesi 1 ocak 2009'da indirip izlemiştim (: uzun olması pek zevki azaltmıyor sonunda ağlamıştım gerçekten muhteşem bir drama
  • 08-02-2009, 18:47:14
    #5
    Bende gidebilirim bu filme senaryosu hoşuma gitti,Testere 6'da temmuz da vizyona girecekmiş onuda dört gözle bekliyorum.
  • 08-02-2009, 18:55:11
    #6
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    film muhteşem ötesi 1 ocak 2009'da indirip izlemiştim (: uzun olması pek zevki azaltmıyor sonunda ağlamıştım gerçekten muhteşem bir drama
    1 ocakta nasıl izledin film 6 şubatta girmedimi vizyona ?
  • 08-02-2009, 19:09:19
    #7
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ocakta nasıl izledin film 6 şubatta girmedimi vizyona ?
    hayi trye o tarihte geldi *****-bb.org takip et yada torrent
  • 08-02-2009, 19:26:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ocakta nasıl izledin film 6 şubatta girmedimi vizyona ?
    Türkiye vizyonuyla alakası yok amerikada 25 aralıkta vizyondaydı **
  • 08-02-2009, 19:42:17
    #9
    Muhteşem bir film. O kadar filme kaptırdım ki kendimi uzun değilde çok kısaymış gibi geldi Kendi kafamdaki en iyi filmlerde ilk beşe giriyor.