Selam arkadaşlar bomba gibi piyasaya giren Benjamin button filmine giden varmı gidicem de bir fikirlerinizi almak istedim gerçekten çok harika bir filme benziyor.13 dalda Oscar adayı.Film özeti ise şu;

" Film, seksenli yaşlarında doğup, geriye doğru yaşlanan bir adamın hayatını konu alıyor. Benjamin Button hepimiz gibi zamanı durduramayan bir adamdır. Birinci Dünya Savaşı’nın sonunda, 1918’de, New Orleans’tan başlayıp 21. yüzyıla uzanan serüveniyle, onun hikayesi herhangi birininkinden daha sıradışı bir hayatı içerir. "