• 16-01-2022, 22:43:05
    #1
    Arkadaşlar aramızda herhangi bir co-working firmasında girişimini devam ettiren bar mıdır? Kullanıcı deneyimi soracaktım🙂🙂
  • 16-01-2022, 22:46:16
    #2
    Hocam ben şahsen iki yıldır kullanıyorum. İsim vermem ne kadar doğru bilinmez ama kesinlikle Kollektif House öneriyorum. Özelikle Levent gibi lokasyonlarında çok iyi network kasabilirsiniz.
  • 16-01-2022, 22:46:59
    #3
    Sponsor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben şahsen iki yıldır kullanıyorum. İsim vermem ne kadar doğru bilinmez ama kesinlikle Kollektif House öneriyorum. Özelikle Levent gibi lokasyonlarında çok iyi network kasabilirsiniz.
    Galiba Ankara’da lokasyonları yok 😭😢
  • 16-01-2022, 22:48:58
    #4
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba Ankara’da lokasyonları yok 😭😢
    Hocam ben eOfis kullanıyorum. Ankara'da bayileri bulunmakta önerebilirim. Ama nedir Network açısından kesinlikle Kollektif'i çok daha üstün ve yararlı buluyorum. eOfis'te o networksel anlamda etkileşimi bulamadım. Kendi düşüncelerime binaen söylüyorum tabi.
  • 16-01-2022, 23:10:56
    #5
    Sponsor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben eOfis kullanıyorum. Ankara'da bayileri bulunmakta önerebilirim. Ama nedir Network açısından kesinlikle Kollektif'i çok daha üstün ve yararlı buluyorum. eOfis'te o networksel anlamda etkileşimi bulamadım. Kendi düşüncelerime binaen söylüyorum tabi.
    Ben de eOfis’i bugün farkettiö. İletişime geçtim ama Co-zone ‘ a göre sanki daha fiytlı geldi bana. Co-zoen’u da merak etmiyor değilim.