Sponsor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben eOfis kullanıyorum. Ankara'da bayileri bulunmakta önerebilirim. Ama nedir Network açısından kesinlikle Kollektif'i çok daha üstün ve yararlı buluyorum. eOfis'te o networksel anlamda etkileşimi bulamadım. Kendi düşüncelerime binaen söylüyorum tabi.
Ben de eOfis’i bugün farkettiö. İletişime geçtim ama Co-zone ‘ a göre sanki daha fiytlı geldi bana. Co-zoen’u da merak etmiyor değilim.