• 06-10-2021, 18:40:35
    #10
    Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar diye biliyorum
    raydonovan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $ sa ayrı ,tl ise ayrı üzücü durum niye bizde almadık ki kamera
  • 06-10-2021, 18:40:39
    #11
    tablo hocam işte en sağdaki değer kazançları ama yıllık mı tüm zaman kazandığı mı bilmiyorum
  • 06-10-2021, 18:41:13
    #12
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir şey anlamadım açıkcası. Burada ki tutarların hangileri para değerleri hocalar? Birisi açıklasın. Kafam ciddi karıştı.. 😂😂
    rank kazandigi para, GrossEarning yazan da tc numarasi galiba
  • 06-10-2021, 18:41:17
    #13
    RX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her kamera alan yayıncı olamıyor maalesef
    fakir tesellisi diyelim , biraz geç kalındı ama denenbilir elbette. hep aklımda hocam insanları aydınlatıcı inanılmaz şeyler anlatabilirim.
    genel olarak baktıklarım çok boş insanlar konuşmak için konuşuyor.
    ben değil r10 dan x bir kişi bile çocugunu cebindan çıkarır.
  • 06-10-2021, 18:41:35
    #14
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir şey anlamadım açıkcası. Burada ki tutarların hangileri para değerleri hocalar? Birisi açıklasın. Kafam ciddi karıştı.. 😂😂
    08-2019 ve 10-2021 arası toplam brüt $ kazançları bunlar. Reklam, bit, abonelik gelirleri vs. hepsi dahil. Dışarıdan gelen bağışlar ve sponsorluklar hariç tabi.
  • 06-10-2021, 18:41:39
    #15
    Arkadaşlar sizleri tanımak güzeldi ben twitch e geçiyorum.
  • 06-10-2021, 18:41:48
    #16
    vay arkadaş ya bu millet ne anlıyor twitchde oyun falan izlemekten
  • 06-10-2021, 18:48:31
    #17
    Merhaba,

    damlaya damlaya göl oluyormuş gerçekten.
  • 06-10-2021, 18:49:41
    #18
    Üyeliği durduruldu
    raydonovan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $ sa ayrı ,tl ise ayrı üzücü durum niye bizde almadık ki kamera
    aynen kanka bi kamerayla oluyor bu iş