Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar diye biliyorum
raydonovan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$ sa ayrı ,tl ise ayrı üzücü durum niye bizde almadık ki kamera