RX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kamera alan yayıncı olamıyor maalesef
fakir tesellisi diyelim , biraz geç kalındı ama denenbilir elbette. hep aklımda hocam insanları aydınlatıcı inanılmaz şeyler anlatabilirim.
genel olarak baktıklarım çok boş insanlar konuşmak için konuşuyor.
ben değil r10 dan x bir kişi bile çocugunu cebindan çıkarır.