• 31-10-2005, 23:04:36
    #1
    532 344**** numaralı hattın sahibiyim. Gönderilmemiş bir fatura yüzünden hattım hiç haberim olmadan kesilmiş.
    Online İşlem merkezinden yeni şifre gönderebilmem içinde hattımın servis içi olması gerekiyor. Gerçekten Çok saçma uygulamalarınız var. Çok sıkıyor. Geçen hafta fatura ödedim. ve başka borcumun olmadığı teyidini aldım. Ama bir hafta sonra borcumun olmasından dolayı hattım kesiliyor. Artık turkcell kullanmayı tamamen bırakacağım. Herşeyiniz para olmuş. Her fırsatta paramızı daha fazla almaya çalışıyorusunuz.
    Şu internet sayfanızda bedava havadan başka hiçbirşey vermiyorsunuz.
    Yazık.
    Alıntı
    532344**** numaralı hattınıza ait 10.09.2005 tarihinde kesilmiş olan 10,30 ytl tutarındaki fatura gecikmeli olarak ödendiği için, hattınızın 29..10.2005 tarihinde görüşmeye kapatıldığını ve aynı gün ödemenin yapılması ile bu hattın görüşmelere açıldığını bildirmek isteriz.

    Zamanıda yaptığınız ödemeler için teşekkür ederiz.

    Postadaki gecikme ile ilgili olarak bulunduğunuz il ve ilçedeki posta işletmesi ile görüşmenizi rica ederiz.
    Dalgamı geçiyorsunuz?
    Şu anda müşteri hizmetlerini aradım. Ve öğrendiğim bilgilere göre
    hattımın 29 10 2005 te görüşmeye kapatılması gerektiğini öğrendim.
    Fakat benim hattım dünde kapalıydı. yani benim farkettiğim tarih 28 10
    2005 11:30 civarı ve bu saatlerde müşteri hizmetlerini tekrar
    aramıştım.

    Ve siz bana hattımın açık olduğunu söylüyorsunuz.
    Gerçekten dalga geçiyorsunuz heralde.
    İnsanı sinirlendiriyorsunuz.
    Bir işi yapacaksanız tam yapın. Sallama mesaj göndermeyin.
    Para ödediğimizi size hatırlatırım.

    Alıntı
    Sayın
    Hattınız ile ilgili olarak yansıtılan farkılı bilgilendirmeler sonucunda yaşatmış olduğumuz durum nedeni ile üzüntümüzü bildirmek isteriz.

    İletisiminizde Turkcell’i tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.
    Hattım normal tarihinden önce görüşmeye kapatılmış.
    Burada bir yanlışlık yapılmış. Ve üzerine umursamazca mail göndermiş sanki dalga geçmişsiniz.
    Ve siz olayı üzüntülerinizi bildirmekle geçiştiriyorsunuz.
    Bu kadar mı? yani. Bu mudur türkcell.
    Müşteri hata yaparsa donuna kadar alırsınız siz hata yaparsanız
    üzüntülerinizi dile getirisiniz. 2 gün sinirden öldürdünüz beni. ve
    müşteri hizmetlerini aramak için geçirdiğim dakikalar + verdiğim
    telefon parası. üstüne telefonumun kesik olması nedeniyle yaşadığım
    sıkıntı. Ve bunların hepsi sizin hatanız.
    Fatura ödemeye gidiyorsun fatura kesilmesine rağmen fatura çıkmamış.
    eve fatura gönderilmemiş. haliyle hattınınızıda kullanmamışsınız ve
    fatura gelmemesi normal diye düşünüyorsunuz. Ve gidip bankalarda
    kuyruk beklemek istemiyorsunuz.
    Kredi kartıyla ödemek istiyorsunuz ama ödeyecek yer yok. internet
    sayfasını kullanmak istiyorsun ama kullanamıyorsun şifren
    değiştirilmiş. Şifreyi öğreneceksin ama mümkün değil. Turkcel 10
    milyon için hattını kapatmış.


    Neyse Çokta umurunuzda olacağını sanmıyorum.
    Sadece kınıyorum, yazıklar olsun sizin hizmet anlayışınıza.



    2 gün önce Müşteri hizmetlerini aramış bu ilk faturanızı ödediğiniz için teşekkür diyen kişiyi şikayet etmiştim.
    Dün Müşteri Hizmetleri beni aramış ama uyuyordum. Benim aramamı söylemişler ama aramadım.
    Oly böyle devam etti. En son yazdığım mail baya bi sert oldu sanırım.
    Umarım mahkemelik olmam
  • 31-10-2005, 23:16:05
    #2
    Misafir
    Senin onları mahkemeye vermeye hakkın var.
    İletişim özgürlüğünü kısıtladıkları için.
    Ben eve adsl'i bağlatacagım günlerde, bizim ev telefonu ne hikmetse baskasının telefonuna yönlenmişti. Evi arıyordum, başkası çıkıyordu.. Kalktım gittim telekom'a. Dediler bi yanlışlık olmuş, çalışma vardı. Çalışma esnasında sizin hattınız başka bir hata bağlanmış felan..
    Zaten mesai saati dışında olduğu için, halledemeyeceklerini söylediler. Dedim o zaman mahkemeye veririm. (Kısmen aynı olay arkadaşımın başına gelmişti. Mahkeme lafı çıkınca, telekom müdürü bizzat arkadaşı arayıp özür dilemişti, ve telefonları anında açılmıştı.)
    Nitekim, sabah 06 gibi telefonumuz normale döndü. 8,5 gibi telefon geldi. Telekom müdürlüğünden. Kat kat özür dilediler, felan filan..

    Ek olarak : Turkcell bence Türkiye'nin 1 numaralı GSM operatörü. Avea, Telsim bu operatörlerin hatlarınıda kullanıyorum. Ama Turkcell kadar hiç birisinden memnun değilim. Malum, ayda 2500 / 3000 Kontür yüklediğim için, onlarda bol bol bedavadan yüklüyorlar
  • 31-10-2005, 23:21:55
    #3
    Ben uzun yıllardır hem turkcell hemde telsim kullanırım. Telsim fatura bakımından türkcelle en az 5 çeker.
    Ama dağ başında telsimi çeken bir yer bulabilmen çok zor haliyle turkcell kullanacaksın.
    Ve kullandığın zamanda en az ödediğin fatura 200 milyon türk lirası.
    Ve türkcellin herşeyi para.
    Bedava yaptığı tek bir hizmeti söyleyin. Benim aklıma hiçbiri gelmiyor.
  • 01-11-2005, 00:06:20
    #4
    turkcell>avea>telsim
  • 01-11-2005, 13:02:19
    #5
    TURKCELL>turkcell>TurkCell
  • 01-11-2005, 13:57:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı:
    TURKCELL>turkcell>TurkCell
    6 senedir Turkcell kullanıyorum ama yaşasın AVEA
  • 02-11-2005, 00:31:16
    #7
    Ya ben Türkcell'in dandik kontör bizden kampanyasına hastayım. Bu ay 10.000 kontör yükle 100 kontör hediye kazan ama 100 taksitte anca yükleyebiliriz haberin olsun. Bu ne zikim kampanya dır yaw.

    Telsim kullanırken 250 kontör yüklerdim +80 kontör hediye ve 100 sms beleş verirdi.
  • 02-11-2005, 14:32:03
    #8
    Misafir
    Turkcel iyi ya..severım kendısını..

    -20 olabılıyom mesela