532 344**** numaralı hattın sahibiyim. Gönderilmemiş bir fatura yüzünden hattım hiç haberim olmadan kesilmiş.
Online İşlem merkezinden yeni şifre gönderebilmem içinde hattımın servis içi olması gerekiyor. Gerçekten Çok saçma uygulamalarınız var. Çok sıkıyor. Geçen hafta fatura ödedim. ve başka borcumun olmadığı teyidini aldım. Ama bir hafta sonra borcumun olmasından dolayı hattım kesiliyor. Artık turkcell kullanmayı tamamen bırakacağım. Herşeyiniz para olmuş. Her fırsatta paramızı daha fazla almaya çalışıyorusunuz.
Şu internet sayfanızda bedava havadan başka hiçbirşey vermiyorsunuz.
Yazık.
Alıntı
532344**** numaralı hattınıza ait 10.09.2005 tarihinde kesilmiş olan 10,30 ytl tutarındaki fatura gecikmeli olarak ödendiği için, hattınızın 29..10.2005 tarihinde görüşmeye kapatıldığını ve aynı gün ödemenin yapılması ile bu hattın görüşmelere açıldığını bildirmek isteriz.

Zamanıda yaptığınız ödemeler için teşekkür ederiz.

Postadaki gecikme ile ilgili olarak bulunduğunuz il ve ilçedeki posta işletmesi ile görüşmenizi rica ederiz.
Dalgamı geçiyorsunuz?
Şu anda müşteri hizmetlerini aradım. Ve öğrendiğim bilgilere göre
hattımın 29 10 2005 te görüşmeye kapatılması gerektiğini öğrendim.
Fakat benim hattım dünde kapalıydı. yani benim farkettiğim tarih 28 10
2005 11:30 civarı ve bu saatlerde müşteri hizmetlerini tekrar
aramıştım.

Ve siz bana hattımın açık olduğunu söylüyorsunuz.
Gerçekten dalga geçiyorsunuz heralde.
İnsanı sinirlendiriyorsunuz.
Bir işi yapacaksanız tam yapın. Sallama mesaj göndermeyin.
Para ödediğimizi size hatırlatırım.

Alıntı
Sayın
Hattınız ile ilgili olarak yansıtılan farkılı bilgilendirmeler sonucunda yaşatmış olduğumuz durum nedeni ile üzüntümüzü bildirmek isteriz.

İletisiminizde Turkcell’i tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.
Hattım normal tarihinden önce görüşmeye kapatılmış.
Burada bir yanlışlık yapılmış. Ve üzerine umursamazca mail göndermiş sanki dalga geçmişsiniz.
Ve siz olayı üzüntülerinizi bildirmekle geçiştiriyorsunuz.
Bu kadar mı? yani. Bu mudur türkcell.
Müşteri hata yaparsa donuna kadar alırsınız siz hata yaparsanız
üzüntülerinizi dile getirisiniz. 2 gün sinirden öldürdünüz beni. ve
müşteri hizmetlerini aramak için geçirdiğim dakikalar + verdiğim
telefon parası. üstüne telefonumun kesik olması nedeniyle yaşadığım
sıkıntı. Ve bunların hepsi sizin hatanız.
Fatura ödemeye gidiyorsun fatura kesilmesine rağmen fatura çıkmamış.
eve fatura gönderilmemiş. haliyle hattınınızıda kullanmamışsınız ve
fatura gelmemesi normal diye düşünüyorsunuz. Ve gidip bankalarda
kuyruk beklemek istemiyorsunuz.
Kredi kartıyla ödemek istiyorsunuz ama ödeyecek yer yok. internet
sayfasını kullanmak istiyorsun ama kullanamıyorsun şifren
değiştirilmiş. Şifreyi öğreneceksin ama mümkün değil. Turkcel 10
milyon için hattını kapatmış.


Neyse Çokta umurunuzda olacağını sanmıyorum.
Sadece kınıyorum, yazıklar olsun sizin hizmet anlayışınıza.



2 gün önce Müşteri hizmetlerini aramış bu ilk faturanızı ödediğiniz için teşekkür diyen kişiyi şikayet etmiştim.
Dün Müşteri Hizmetleri beni aramış ama uyuyordum. Benim aramamı söylemişler ama aramadım.
Oly böyle devam etti. En son yazdığım mail baya bi sert oldu sanırım.
Umarım mahkemelik olmam