• 30-07-2021, 20:02:18
    #1
    Aynı aileden 7 kişiyi, kadın erkek çocuk demeden öldürüp birde üzerine evi yakmışlar. Bu nasıl bir vahşettir.

    Daha Büyükşen ailesinin yankıları sürerken yine aynı yer yine ailecek katliam.

    Tüm kanallarda altyazı geçiyor.
  • 30-07-2021, 20:04:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsanları aynı yere bırakın ve İnsanoğlunun birbirine yapacağı kötülükleri görün.
  • 30-07-2021, 20:05:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    konya şaşırtmadı.
  • 30-07-2021, 20:06:14
    #4
    Birileri sanki sinirleri kaşıyor gibi.
  • 30-07-2021, 20:12:48
    #5
    Yazık günah, daha önce tehdit edilmişler; 11 Temmuz tarihli haber. https://www.gazeteduvar.com.tr/konya...-haber-1528267
  • 30-07-2021, 20:14:55
    #6
    Utanıyorum insan olmaktan
  • 30-07-2021, 20:19:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Alllah allah,
    Buna göz yumanlar yine hesap vermeyecek.
  • 30-07-2021, 22:12:38
    #8
    Meksika çeteleri gibi oldu ülke......
  • 30-07-2021, 22:47:47
    #9
    Allah belalarını versin beddua sahibine geri döner derler ama Rabbim ben aciz kulunum sen ver belasını