Aynı aileden 7 kişiyi, kadın erkek çocuk demeden öldürüp birde üzerine evi yakmışlar. Bu nasıl bir vahşettir.

Daha Büyükşen ailesinin yankıları sürerken yine aynı yer yine ailecek katliam.

Tüm kanallarda altyazı geçiyor.