Merhaba
Arkadaşlar bilmediğimiz bir şey mi var kripto borsası düşüşte
Baya baya geriledik
Borsa Down
12
●279
- 19-04-2021, 19:11:20Şuan 10 K zarardayım. Satsınlar ki alıcısı olsun rahat olmak lazım
- 19-04-2021, 19:14:26Borsa inişli çıkışlıdır, sabreden kazanır sabırsız olan kaybeder genelde. Bugün her şey %50 inse, en geç 1 aya toparlanır zaten. Spotta işlem yapıyorsanız rahat edebilirsiniz ben dert etmiyorum şahsen. Ha vadeli girdiğimde kalbim çarpıyor orası ayrı
- 19-04-2021, 19:18:25Sabah girdiğim 4 alt coin toplamda 2 bin lira zarara girdi. Güne kötü başladık ama önümüzdeki süreçte arkadaşlarında dediği gibi, her iniş bir alım fırsatı doğurur. Hacimler arttıkça yükselme oranıda artacaktır.
- 19-04-2021, 19:18:33Bu dönemde nakit para varsa altlardan toplamak en mantıklı, yoksa ekranları kapatıp uyumak mantıklı ytd
- 19-04-2021, 19:20:53İlla bilmediğiniz bir şey olmasına gerek yok. Hep çıkacak değil ya birde düşsün.