Borsa inişli çıkışlıdır, sabreden kazanır sabırsız olan kaybeder genelde. Bugün her şey %50 inse, en geç 1 aya toparlanır zaten. Spotta işlem yapıyorsanız rahat edebilirsiniz ben dert etmiyorum şahsen. Ha vadeli girdiğimde kalbim çarpıyor orası ayrı