• 19-04-2021, 19:10:33
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar bilmediğimiz bir şey mi var kripto borsası düşüşte

    Baya baya geriledik
  • 19-04-2021, 19:11:20
    #2
    Şuan 10 K zarardayım. Satsınlar ki alıcısı olsun rahat olmak lazım
  • 19-04-2021, 19:14:26
    #3
    Borsa inişli çıkışlıdır, sabreden kazanır sabırsız olan kaybeder genelde. Bugün her şey %50 inse, en geç 1 aya toparlanır zaten. Spotta işlem yapıyorsanız rahat edebilirsiniz ben dert etmiyorum şahsen. Ha vadeli girdiğimde kalbim çarpıyor orası ayrı
  • 19-04-2021, 19:18:25
    #4
    Sabah girdiğim 4 alt coin toplamda 2 bin lira zarara girdi. Güne kötü başladık ama önümüzdeki süreçte arkadaşlarında dediği gibi, her iniş bir alım fırsatı doğurur. Hacimler arttıkça yükselme oranıda artacaktır.
  • 19-04-2021, 19:18:33
    #5
    Bu dönemde nakit para varsa altlardan toplamak en mantıklı, yoksa ekranları kapatıp uyumak mantıklı ytd
  • 19-04-2021, 19:20:53
    #6
    İlla bilmediğiniz bir şey olmasına gerek yok. Hep çıkacak değil ya birde düşsün.
  • 19-04-2021, 19:24:47
    #7
    ayı başladı ya ondandır
  • 19-04-2021, 19:28:37
    #8
    Toplamaya devam zaten her coin en kötü 2x - 3x yapmıştı bir zahmet gerilesinler artık
  • 19-04-2021, 19:32:56
    #9
    ramazan indirimi