PCNet ADSL protestosu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PCNet ADSL protestosu
13
●
1.091
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
PCNet ADSL protestosu
1
2
19-11-2006, 18:32:53
#10
rnmks
Webustad adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/genel-guncel-konu...ighlight=pcnet
ilk postuma baktın mı ?
Alıntı
yayınlandımı bilmiorum ama dikkatımı cekti aramada yaptım bişi bulamadım
19-11-2006, 18:49:03
#11
joosimi
2 aydır sitemde bannerlarını yayınlıyorum. Emaile spam falanda gelmiyo
19-11-2006, 18:52:05
#12
usekes
Üyeliği durduruldu
kaliteli bişeye benziyo
19-11-2006, 19:26:30
#13
Senbul
Üyeliği durduruldu
yakında telekom bu siteyide banlar kesin
nasıl olsa hesap soran yok istedikleri gibi banlıyorlar
18-12-2006, 01:45:12
#14
orumcek
Üyeliği durduruldu
Bende yeni gördüm konu acacaktım konuyu alevlendireyim bari..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler