• 19-11-2006, 18:32:53
    #10
    ilk postuma baktın mı ?
    Alıntı
    yayınlandımı bilmiorum ama dikkatımı cekti aramada yaptım bişi bulamadım
  • 19-11-2006, 18:49:03
    #11
    2 aydır sitemde bannerlarını yayınlıyorum. Emaile spam falanda gelmiyo
  • 19-11-2006, 18:52:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kaliteli bişeye benziyo
  • 19-11-2006, 19:26:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yakında telekom bu siteyide banlar kesin nasıl olsa hesap soran yok istedikleri gibi banlıyorlar
  • 18-12-2006, 01:45:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bende yeni gördüm konu acacaktım konuyu alevlendireyim bari..