Konu
PCNet ADSL protestosu
19-11-2006, 18:32:53
#10
rnmks
Webustad adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/genel-guncel-konu...ighlight=pcnet
ilk postuma baktın mı ?
Alıntı
yayınlandımı bilmiorum ama dikkatımı cekti aramada yaptım bişi bulamadım