• 05-05-2020, 12:46:09
    #1
    Maskelerimiz evimize kadar geldi
  • 05-05-2020, 12:48:04
    #2
    Bize hiç bişe gelmedi gelen kodla eczaneye gidiyoruz adam yok diyor kalmadı peh.
  • 05-05-2020, 12:48:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bize hala gelmedi, kod da gelmedi.
  • 05-05-2020, 12:48:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gelen giden hiçbir şey yok.
  • 05-05-2020, 12:48:42
    #5
    biraz önce bizede getirdiler.4 kişi var hanede herkese birer paket.onun haricinde bugün kısa çalışma ödeneğinide yatırdılar.Allah devletimize zeval vermesin.
  • 05-05-2020, 12:49:35
    #6
    Amin...
  • 05-05-2020, 12:50:25
    #7
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize hiç bişe gelmedi gelen kodla eczaneye gidiyoruz adam yok diyor kalmadı peh.
    O eczanede kalmadıysa başka eczaneden alın. Her gelen aynı eczaneye giderse nasıl kalacak? Bu kadar da olmaz yahu ayıp, ne olursa olsun laf sokalım modundan kurtulun artık.
  • 05-05-2020, 12:51:18
    #8
    5 tane maske için seviniyoruz ya durum içler acısı cidden
  • 05-05-2020, 12:51:46
    #9
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize hiç bişe gelmedi gelen kodla eczaneye gidiyoruz adam yok diyor kalmadı peh.
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize hala gelmedi, kod da gelmedi.
    Judith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen giden hiçbir şey yok.
    Korona geldi geçti biz maske alamadık daha