Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize hiç bişe gelmedi gelen kodla eczaneye gidiyoruz adam yok diyor kalmadı peh.
O eczanede kalmadıysa başka eczaneden alın. Her gelen aynı eczaneye giderse nasıl kalacak? Bu kadar da olmaz yahu ayıp, ne olursa olsun laf sokalım modundan kurtulun artık.