Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize hiç bişe gelmedi gelen kodla eczaneye gidiyoruz adam yok diyor kalmadı peh.
wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize hala gelmedi, kod da gelmedi.
Judith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen giden hiçbir şey yok.
Korona geldi geçti biz maske alamadık daha