• 23-03-2020, 18:55:53
    #10
    Zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bulunduğum yerde 150mbps çıkış verebiliyorlar.Altyapım kuvvetli bakalım.Değiştiririz gerekirse




    Kapasite arttırma çalışması yapılıyormuş gün içerisinde tamamlanıcakmış.
    30 dakika sonra bağlanabildim
    Hep aynı palavra zora geldi mi altyapı. Madem altyapı çalışması var neden bilgilendirme yok. Bıraksınlar bu ayakları ya.
  • 23-03-2020, 18:57:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bulunduğum yerde 150mbps çıkış verebiliyorlar.Altyapım kuvvetli bakalım.Değiştiririz gerekirse




    Kapasite arttırma çalışması yapılıyormuş gün içerisinde tamamlanıcakmış.
    30 dakika sonra bağlanabildim
    Türknet bu hızı bildiğim kadarıyla veremiyor. İnternet sitesinde 100 mbps'e kadar diyor ama. Eğer öyleyse muazzam bir şey olur. Benim en fazla 60 Mbps sinyal alıyor. Türk Telekom altyapıyı azıcık temizlese 75 - 90 Mbps arasında hız alacağım ama...
  • 23-03-2020, 18:58:05
    #12
    Suan bensede yok netspeed calisma yapiliiyor diyorlar ama hala gelmedi
  • 23-03-2020, 18:58:19
    #13
    Zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam web sitesi halen gelmedi diğer down siteleride yanıt vermedi sizde çerez tutmuş olabilir mi?




    Web sitesi mi? İnternet sağlayıcı olarak mı?
    İkisi de.
  • 23-03-2020, 19:03:08
    #14
    Published adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türknet bu hızı bildiğim kadarıyla veremiyor. İnternet sitesinde 100 mbps'e kadar diyor ama. Eğer öyleyse muazzam bir şey olur. Benim en fazla 60 Mbps sinyal alıyor. Türk Telekom altyapıyı azıcık temizlese 75 - 90 Mbps arasında hız alacağım ama...
    Altyapı olarak hocam ben şuan yalnızım 75 yetiyor da artıyor. netspeed den aslında memnunum, herhangi bir ping ya da başka bir olay olmamıştı 6 aydır.Gece 4-5 de gitmişti sabah düzelmişti akşam konuyu açmadan önce yine gitti.Bakalım bugün biticekmiş çalışma



    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep aynı palavra zora geldi mi altyapı. Madem altyapı çalışması var neden bilgilendirme yok. Bıraksınlar bu ayakları ya.
    En azından sms atsalar.Size katılıyorum
  • 23-03-2020, 19:18:45
    #15
    Kurumsal Üye


    Planlı bir çalışma olsa bilgi verirlerdi sanırım. Yarım saattir cevap yok 😕
  • 23-03-2020, 19:24:43
    #16
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Planlı bir çalışma olsa bilgi verirlerdi sanırım. Yarım saattir cevap yok 😕
    Hocam ayıp olmasın diye abone ve ismimi sordu gibi hissettim ne yalan söyliyim Bakalım bekleyip görücez.Bir yarım saati var onun bağlanması için
  • 23-03-2020, 19:32:50
    #17
    Hâlâ internet yok. Tam yeni bir script kodlayayım dedim içine ettiler heves falan kalmadı.
  • 23-03-2020, 19:44:52
    #18
    Kaç saat oldu hala yok