Türknet bu hızı bildiğim kadarıyla veremiyor. İnternet sitesinde 100 mbps'e kadar diyor ama. Eğer öyleyse muazzam bir şey olur. Benim en fazla 60 Mbps sinyal alıyor. Türk Telekom altyapıyı azıcık temizlese 75 - 90 Mbps arasında hız alacağım ama...
Altyapı olarak hocam ben şuan yalnızım 75 yetiyor da artıyor.

netspeed den aslında memnunum, herhangi bir ping ya da başka bir olay olmamıştı 6 aydır.Gece 4-5 de gitmişti sabah düzelmişti akşam konuyu açmadan önce yine gitti.Bakalım bugün biticekmiş çalışma
Hep aynı palavra zora geldi mi altyapı. Madem altyapı çalışması var neden bilgilendirme yok. Bıraksınlar bu ayakları ya.
En azından sms atsalar.Size katılıyorum