• 07-10-2006, 07:53:54
    #1
    Misafir
    Bu gün sabah 7:00'da bi baktım Kanal D'de Transformens var. Ene dedim çocukken az izlemezdim. Piskopatıydım Voltran , Transformens , Thunder Cat. Ey gidi günler ey. Neyse nostalji tazeledim. İzlemek isteyenler yakaladıkları zaman nostalji tazeleyebilirler.
  • 07-10-2006, 09:54:20
    #2
    thunder thunder dhunder catttt.
  • 07-10-2006, 10:40:08
    #3
    Teenage mutant ninja turtles forever
  • 07-10-2006, 10:55:30
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben tusubasayı özledim
  • 07-10-2006, 10:57:39
    #5
    gargamel ve şirinler
  • 07-10-2006, 12:50:44
    #6
    TV yok

    en çok örümcek adamı beklerdim..
    lisede bile okula gitmeden önce 30 dk izler öyle çıkardım evden
  • 07-10-2006, 13:09:09
    #7
    maske en iyisiydi :A
  • 07-10-2006, 13:15:55
    #8
    üye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maske en iyisiydi :A
    D Çocukta çıkıyo izleyebilirsin
    pokemonda fena değil di gerçi ben her türlü çizgi film izlerim
    bu yaşıma geldim halada izliyom
  • 08-10-2006, 01:14:45
    #9
    forever casper