Transformens Yeniden Başlamış
21
●3.469
- 07-10-2006, 07:53:54MisafirBu gün sabah 7:00'da bi baktım Kanal D'de Transformens var. Ene dedim çocukken az izlemezdim. Piskopatıydım Voltran , Transformens , Thunder Cat. Ey gidi günler ey. Neyse nostalji tazeledim. İzlemek isteyenler yakaladıkları zaman nostalji tazeleyebilirler.
- 07-10-2006, 13:15:55D Çocukta çıkıyo izleyebilirsinüye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pokemonda fena değil di gerçi ben her türlü çizgi film izlerim
bu yaşıma geldim halada izliyom

