Bu gün sabah 7:00'da bi baktım Kanal D'de Transformens var. Ene dedim çocukken az izlemezdim. Piskopatıydım Voltran , Transformens , Thunder Cat. Ey gidi günler ey. Neyse nostalji tazeledim. İzlemek isteyenler yakaladıkları zaman nostalji tazeleyebilirler.