böyle siteleri neden hacklerler anlamıyorum, anlamadığımdan olacak küfür ediyorum bu insanlara. vatana millete faydalı iş yapın bunlarla uğraşacağınıza. antivirüsü olmayanlar da kesinlikle girmesin, webmasteriz hepimiz sitelerimiz zarar görebilir, sitede virüs var...
hayırsever birisi arayıp söylesin Tel:0212 335 00 00
Bu kodu oraya nasıl girmişler acaba? Antivirüsü olmayan arkadaşlar 28.07.2008 13:44:16 http://www.gb53.ru/fgg.js Firefox Denied: Net-Worm.JS.Aspxor.a böyle bir virüs yemiş olma ihtimalleri yüksek.
antivirüsü olanların virüsü yemediği ne malum?
Ben de hem firewall hemde avast olmasına rağmen şüphelenmye başladım..
Gerçi avast öttü,bağlantıyı kestim ama.