aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bircok Programı Acıp Birlikte Kullanınca Bazen Kapamak Zorunda Kalıyoruz
o bende de oluyo o zaman da sadece bildiğim sitelere giriyorum bi not düşüyüm nod32 kullanın çok kasmas, kav çok kasıyo