• 20-02-2019, 17:38:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ülkenin durumu çok sıkıntılı.. Kriz aldı başını gidiyor.
  • 20-02-2019, 17:39:27
    #11
    Pamukkale bir süre daha idare eder gibi, az önce bir otobüsü yanmış ama... Metro çekilse neyse de ulusoy için üzüldüm.
  • 20-02-2019, 17:44:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Otobüs firmalarının iflasına neden mahkemeler karar veriyor onu anlayamadım.
  • 20-02-2019, 17:45:34
    #13
    Yok artık türkiye'nin en köklü otobüs firmalarından biri bu haldeyse kalanlara allah yardımcısı olsun


    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden mahkeme karar veriyor ki ?
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otobüs firmalarının iflasına neden mahkemeler karar veriyor onu anlayamadım.
    konkordato başvurusundan dolayı mahkeme karar veriyor
  • 20-02-2019, 17:50:46
    #14
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otobüs firmalarının iflasına neden mahkemeler karar veriyor onu anlayamadım.
    Önüne gelen konkordato verip borçlardan kaçmaması için, önlem olarak mahkemeler tarafından inceleniyor. Konkordato furyası ilk çıktığında normal vatandaş bile kredi ve senet borçlarını konkordato ettirmeye çalışmıştı
  • 20-02-2019, 17:52:26
    #15
    Kriz falan derken daha birçok firma iflas edicek galiba.