Yok artık türkiye'nin en köklü otobüs firmalarından biri bu haldeyse kalanlara allah yardımcısı olsun

neden mahkeme karar veriyor ki ?
Otobüs firmalarının iflasına neden mahkemeler karar veriyor onu anlayamadım.
konkordato başvurusundan dolayı mahkeme karar veriyor