Msn Problemi Yaşayan..? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn Problemi Yaşayan..?
74
●
3.466
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Msn Problemi Yaşayan..?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
17-06-2008, 00:46:02
#37
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Düzeldi tekrar deneyin..
17-06-2008, 00:46:59
#38
Aynet
Üyeliği durduruldu
türktelekomdan olduğunu sanmıyorum çünkü hotmail.com'a girince bazen
server busy
diyor
17-06-2008, 00:47:07
#39
forum53.com
msn bu gece isyanlarda
17-06-2008, 00:47:09
#40
Bilisimworld
bende girdim valla cok uygunsuz yerde kesildi tam hatuna fırca atıyodum
17-06-2008, 00:48:46
#41
yaslam
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 kişi var biri kopmak üzere biri odtu altyapısını kullanıyor
17-06-2008, 00:49:05
#42
rgnkR
kedidir kedi
geçen sene bu tip sorunlar çok oluyordu diye hatılıyorum bu sene fazla göremedik. hatırlattı kendini..
17-06-2008, 00:49:32
#43
Priapos
Ailecek problem yaşıyoruz şu sıralar
17-06-2008, 00:50:10
#44
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben girebiliyorum sorunsuz
17-06-2008, 00:50:22
#45
MeSsO_
Bende düzeldi arkadaşlar.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler