• 17-06-2008, 00:46:02
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düzeldi tekrar deneyin..
  • 17-06-2008, 00:46:59
    #38
    Üyeliği durduruldu
    türktelekomdan olduğunu sanmıyorum çünkü hotmail.com'a girince bazen server busy diyor
  • 17-06-2008, 00:47:07
    #39
    msn bu gece isyanlarda
  • 17-06-2008, 00:47:09
    #40
    bende girdim valla cok uygunsuz yerde kesildi tam hatuna fırca atıyodum
  • 17-06-2008, 00:48:46
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 kişi var biri kopmak üzere biri odtu altyapısını kullanıyor
  • 17-06-2008, 00:49:05
    #42
    kedidir kedi
    geçen sene bu tip sorunlar çok oluyordu diye hatılıyorum bu sene fazla göremedik. hatırlattı kendini..
  • 17-06-2008, 00:49:32
    #43
    Ailecek problem yaşıyoruz şu sıralar
  • 17-06-2008, 00:50:10
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben girebiliyorum sorunsuz
  • 17-06-2008, 00:50:22
    #45
    Bende düzeldi arkadaşlar.