Konu
Msn Problemi Yaşayan..?
17-06-2008, 00:48:46
#41
yaslam
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 kişi var biri kopmak üzere biri odtu altyapısını kullanıyor