• 07-05-2018, 10:33:02
    #1
    Bilgisayarlarını açık bırakarak para kazanabilecekleri vaadi ile binlerce kişiden para toplayan Detay Maxinet’e, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı müfettişlerinin hazırladığı rapor sonrası savcılık gözaltı kararı verdi. Şirketin sahibi Alper Tetiker ile birlikte 20’yi aşkın kişi gözaltına alındı. Şirket avukatı Hürriyet Dünyası’na yaptığı açıklamada “Şirketin çaycısı dahil bir çok kişi gözaltına alındı” dedi.

    Kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/d...tinda-40828197

    Siz neler düşünüyorsunuz bu konuda arkadaşlar?
  • 07-05-2018, 10:35:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artik (kisa yoldan zengin olmaya calisanlar) *********** insanlari dolandiranlari (ciftlik vs) bu ulkede bulunmamasi başından beri faaliyet gostermemesi gerekiyor.
  • 07-05-2018, 10:36:10
    #3
    Parasını Kaptıranlara Allah Kolaylık Versin Ne diyelim bi ara bende düşündüm iyiki girmemişim
  • 07-05-2018, 10:36:38
    #4
    ben hala 1-2 ay oncesinde bu konuyla ilgili bir başlık atan arkadaşımızin konusuna cevap olarak yazmıştım yakinda sizde gidiceksiniz diye... hatta konuyu acan arkadaş uyarmıştı paralarinizi geri alın bu işin sonu kötü dedi ve defalarca uyardik. ama yok maxinet oyle değilmiş sağlam şirketimis vs tarzında yorumlar geldi.. neyse o yorumlara sözüm yok!

    ama bir arkadaş vardi ahh nickini bi hatirlasam davet edicem de hatirlayamadim. " 5 bin lira yatirdim 9 bin liram var ahahshahahsjsah " diye yorum atmıştı...


    bizde ona yakında sana ahahaahahahahahdhahah diye gulucez demiştik. o arkadas haric herkese gecmis olsun diyorum.
  • 07-05-2018, 10:41:37
    #5
    Bu tür sistemler şirket yönetimi hariç herkesi mağdur eder. Kısa yoldan - kolay para kazanmak çok cezbedici bir durum ne yazık ki. Onlarca örneğini gördük bunun daima olan en altta kalana oluyor. Herkese geçmiş olsun.
  • 07-05-2018, 10:52:00
    #6
    Heba olacak bir çok geleceği gösteriyor bu teknoloji bizlere..
  • 07-05-2018, 11:00:44
    #7
    Forumda ve çevremde baya savunan arkadaşlar vardı, olumsuz bir şey düşünmüyorlardı 10-15 adet bilgisayar alan tanıdığım var. Geçmiş olsun.