ben hala 1-2 ay oncesinde bu konuyla ilgili bir başlık atan arkadaşımızin konusuna cevap olarak yazmıştım yakinda sizde gidiceksiniz diye... hatta konuyu acan arkadaş uyarmıştı paralarinizi geri alın bu işin sonu kötü dedi ve defalarca uyardik. ama yok maxinet oyle değilmiş sağlam şirketimis vs tarzında yorumlar geldi.. neyse o yorumlara sözüm yok!

ama bir arkadaş vardi ahh nickini bi hatirlasam davet edicem de hatirlayamadim. " 5 bin lira yatirdim 9 bin liram var ahahshahahsjsah " diye yorum atmıştı...


bizde ona yakında sana ahahaahahahahahdhahah diye gulucez demiştik. o arkadas haric herkese gecmis olsun diyorum.