• 02-06-2008, 20:48:53
    #1
    Doğa'ya bi faydamız olsun diyenler için ekledim Bugün mail gelmişti

    http://www.bendegemideyim.com/


    Sevgili Greenpeace Aktivisti,
    Greenpeace'in gemilerinden Arctic Sunrise, 30 Mayıs sabahında Kıbrıs Kanalı'nda, üç orkinos teknesinin saldırısına uğradı. Orkinos avcıları tarafından gerçekleştirilen bu saldırıdan sonra gemimiz Arctic Sunrise, Kıbrıs Kanalı'ndaki çalışmasına ve orkinos avcılığını belgelemeye devam ediyor.
    Geçen hafta yaşananlar, yalnızca barışçıl bir organizasyona yapılmış bir saldırı değil, aynı zamanda balıkçıların kendi geleceklerine yaptığı bir saldırıdır.
    Akdeniz'i, onu yağmalayanlardan korumak için şimdi yardımınıza ihtiyacımız var.
    Akdeniz'in %40'ının Deniz Rezervi ilan edilmesini sağlamak için siz de www.bendegemideyim.com sitesine tıklayın. Akdeniz için ben de gemideyim diyerek denizimizin sahipsiz olmadığını birlikte gösterelim. Eğer kampanyamıza daha doğrudan bir katkıda bulunmak isterseniz, size ulaşabileceğimiz bir telefon numarasını bilgi@greenpeace.org.tr adresine göndermeniz yeterli.
    Şimdiden teşekkürler!
    Greenpeace Akdeniz Ekibi
    Listeden çıkmak isterseniz unsub-bgriiihkuvegcr@email.greenpeace.org adresine e-posta atmanız yeterlidir.
    www.greenpeace.org.tr Tel: (212) 292 76 19


    http://www.bendegemideyim.com/





  • 02-06-2008, 21:37:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    destekliyorum...
  • 02-06-2008, 22:09:05
    #3
    evet bende bugün girdim gemiye..daha cok boş ver doldurun r10cular
  • 02-06-2008, 22:14:46
    #4
    destekliyorum
  • 02-06-2008, 22:18:48
    #5
    destekliyorum bu arada bayağı kısaymış unsub-bgriiihkuvegcr@email.greenpeace.org herhalde kimse çıkmasın diye
  • 03-06-2008, 21:22:16
    #6
    bir imza da ben çaktım
  • 03-06-2008, 22:18:17
    #7
    Destekliyorum.