Bugün mail gelmiştihttp://www.bendegemideyim.com/
Sevgili Greenpeace Aktivisti,
Greenpeace'in gemilerinden Arctic Sunrise, 30 Mayıs sabahında Kıbrıs Kanalı'nda, üç orkinos teknesinin saldırısına uğradı. Orkinos avcıları tarafından gerçekleştirilen bu saldırıdan sonra gemimiz Arctic Sunrise, Kıbrıs Kanalı'ndaki çalışmasına ve orkinos avcılığını belgelemeye devam ediyor.
Geçen hafta yaşananlar, yalnızca barışçıl bir organizasyona yapılmış bir saldırı değil, aynı zamanda balıkçıların kendi geleceklerine yaptığı bir saldırıdır.
Akdeniz'i, onu yağmalayanlardan korumak için şimdi yardımınıza ihtiyacımız var.
Akdeniz'in %40'ının Deniz Rezervi ilan edilmesini sağlamak için siz de www.bendegemideyim.com sitesine tıklayın. Akdeniz için ben de gemideyim diyerek denizimizin sahipsiz olmadığını birlikte gösterelim. Eğer kampanyamıza daha doğrudan bir katkıda bulunmak isterseniz, size ulaşabileceğimiz bir telefon numarasını bilgi@greenpeace.org.tr adresine göndermeniz yeterli.
Şimdiden teşekkürler!
Greenpeace Akdeniz Ekibi
Listeden çıkmak isterseniz unsub-bgriiihkuvegcr@email.greenpeace.org adresine e-posta atmanız yeterlidir.
www.greenpeace.org.tr Tel: (212) 292 76 19
http://www.bendegemideyim.com/