Konu
Bende Gemideyim
02-06-2008, 20:48:53
#1
Cem1
Doğa'ya bi faydamız olsun diyenler için ekledim
Bugün mail gelmişti
http://www.bendegemideyim.com/
Sevgili Greenpeace Aktivisti,
Greenpeace'in gemilerinden Arctic Sunrise, 30 Mayıs sabahında Kıbrıs Kanalı'nda, üç orkinos teknesinin saldırısına uğradı. Orkinos avcıları tarafından gerçekleştirilen bu saldırıdan sonra gemimiz Arctic Sunrise, Kıbrıs Kanalı'ndaki çalışmasına ve orkinos avcılığını belgelemeye devam ediyor.
Geçen hafta yaşananlar, yalnızca barışçıl bir organizasyona yapılmış bir saldırı değil, aynı zamanda balıkçıların kendi geleceklerine yaptığı bir saldırıdır.
Akdeniz'i, onu yağmalayanlardan korumak için şimdi yardımınıza ihtiyacımız var.
Akdeniz'in %40'ının Deniz Rezervi ilan edilmesini sağlamak için siz de
www.bendegemideyim.com
sitesine tıklayın. Akdeniz için
ben de gemideyim
diyerek denizimizin sahipsiz olmadığını birlikte gösterelim. Eğer kampanyamıza daha doğrudan bir katkıda bulunmak isterseniz, size ulaşabileceğimiz bir telefon numarasını
bilgi@greenpeace.org.tr
adresine göndermeniz yeterli.
Şimdiden teşekkürler!
Greenpeace Akdeniz Ekibi
Listeden çıkmak isterseniz
unsub-bgriiihkuvegcr@email.greenpeace.org
adresine e-posta atmanız yeterlidir.
www.greenpeace.org.tr
Tel: (212) 292 76 19
http://www.bendegemideyim.com/