• 30-05-2008, 15:29:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Turkcell e-posta hesabını kullanabilen var mı acaba?

    Zaten mail atamıyorduk ama sanırım yarın itibariyle eski mailllerimize bile erişim olmayacakmış.

    Offf yaa çoğu kurumsal yazışmalarımı ordan yapardım.

    Bizi böyle mağdur etmeye hakları var mı yaa!!!
  • 30-05-2008, 15:37:38
    #2
    Mail adresime hesabımda bulunan kayıtları belirli bir tarihe kadar görebileceğimi, o tarihten sonra hepsinin silineceğini belirten bir yazı gönderilmişti ama detayları hatırlamıyorum. Galiba Mayıs ayı içerisinde bir tarihti.

    Geçmiş olsun, inşallah kurtarırsın...
  • 30-05-2008, 20:17:39
    #3
    telefon şirketinden e-posta hizmeti mi alınır ki?
  • 31-05-2008, 02:25:03
    #4
    Ben msn görüyordum bi aralar @turkcell.com.tr diye doğrulanmış.