Arkadaşlar Turkcell e-posta hesabını kullanabilen var mı acaba?
Zaten mail atamıyorduk ama sanırım yarın itibariyle eski mailllerimize bile erişim olmayacakmış.
Offf yaa çoğu kurumsal yazışmalarımı ordan yapardım.
Bizi böyle mağdur etmeye hakları var mı yaa!!!