• 13-09-2017, 08:54:14
    #1
    Defalarca söylemiştik ama bi jamie dimon değildik bir de ondan dinleyelim.
    şu saçmalığa para yatırmayı umarım bırakırsınız


    JP Morgan Chase CEO`su Jamie Dimon, Bitcoin`in bir `dol-andırıcılık` olduğunu ve patlayacağını söyledi.


    JP Morgan Chase CEO'su Jamie Dimon, kripto para Bitcoin'in bir 'dol-andırıcılık' olduğunu ve patlayacağını söyledi.

    New York'ta düzenlenen bir konferansta konuşan Dimon, "Bitcoin çalışmaz. İnsanların bir parayı yoktan var edebildikleri bir yerde iş yapamazsınız. Bu parayı satın alan insanların gerçekten akıllı oldukları düşünülemez" diye konuştu.

    Dimon, JP Morgan'ın herhangi bir işlemcisinin bitcoin veya bir kripto parada işlem yapması halinde bir dakika içinde kovacağını da belirtti.

    Coindesk.com'a göre Bitcoin yüzde 4,03 düşüşle 3981,15 dolardan işlem görüyor.

    http://uzmanpara.milliyet.com.tr/hab...k/73000/73534/
  • 13-09-2017, 09:33:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boş spek yapmayın 7 seneye yakındır hala işlemde. Var olmayan para değil her bitcoinin kendi seri numarası vardır. Sen bulursan senin olur. Para gibi

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-09-2017, 09:38:03
    #3
    ************** denmez abi fakat eninde sonunda batacak tabi ki
  • 13-09-2017, 11:18:35
    #5
    BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş spek yapmayın 7 seneye yakındır hala işlemde. Var olmayan para değil her bitcoinin kendi seri numarası vardır. Sen bulursan senin olur. Para gibi

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    spek?
  • 13-09-2017, 11:35:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spek?
    Spekülasyon demek istemiş.Lakin genelde spek kısaltması spekülasyon için değil spekülatör için kullanılır.
  • 13-09-2017, 11:42:36
    #7
    10 kuruşken alanlar bu adama neresiyle gülüyordur acaba ?
  • 13-09-2017, 11:46:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kuruşken alanlar bu adama neresiyle gülüyordur acaba ?
    Cia bu tip şirketler üzerinden piyasayı yemliyor.Olası bir operasyon öncesi zemin hazırlıyor.Yoksa Morgan şirketi coin ile yatırım yapanların son 7 yılda devasa kazanç sağladığını göremeyecek kadar salak bir şirket değil ama sadece kendilerine verilen görevi yerine getiriyorlar.
  • 13-09-2017, 12:26:37
    #9
    mercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cia bu tip şirketler üzerinden piyasayı yemliyor.Olası bir operasyon öncesi zemin hazırlıyor.Yoksa Morgan şirketi coin ile yatırım yapanların son 7 yılda devasa kazanç sağladığını göremeyecek kadar salak bir şirket değil ama sadece kendilerine verilen görevi yerine getiriyorlar.
    1-) Bitcoin hakkında kuklalarına açıklamalar yaptırt ve değer düşüşü sağla.
    2-) Yüklü alım yap.
    3-) Kuklalarına bitcoinin mükemmel bir teknoloji olduğuna dair açıklamalar yaptırt , destek açıklamaları yap ve değer artışı sağla.
    4-) Satışını yap.
    5-) Arkana yaslan , para içinde yuvarlanmaya devam et.