• 12-06-2017, 15:41:40
    #1
    İstanbul fena sallandı. İzmir depremi baya hissetmiş. Herkese gelmiş geçmiş olsun inş.
  • 12-06-2017, 15:48:01
    #2
    6.3 oldu
  • 12-06-2017, 15:44:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bygreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul fena sallandı. İzmir depremi baya hissetmiş. Herkese gelmiş geçmiş olsun inş.
    Öncelikle herkese geçmiş olsun, İzmir depremin merkez üssü zaten

    http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/...eprem-1891457/
  • 12-06-2017, 15:49:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Böyle deprem görmedim ben. Nasıl bir sallanma. Duvarlar esnedi resmen. Umarım can kaybı yoktur. Geçmiş olsun. Hala titriyorum.
  • 12-06-2017, 15:50:43
    #5
    İSTANBUL/BAHÇELİEVLER deprem baya şiddetliydi.
  • 12-06-2017, 15:51:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Karaburun merkez üssüymüş.

  • 12-06-2017, 15:53:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İstanbuldan Baya hissettik , Herkeze gecmiş olsun diyorum Allah uzak eylesin.
  • 12-06-2017, 15:55:16
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun
  • 12-06-2017, 15:55:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Herkese geçmiş olsun. Bizde hissettik. Umarım herhangi bir kayıp yoktur.