Deprem - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem
27
●
1.218
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Deprem
1
2
3
4
12-06-2017, 15:57:05
#10
Red
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tekirdağ da 2 katlı binada 2. katta hissettik. 30 sn kadar sürdü. 2 katlı olması nedeniyle az hissedildi.
12-06-2017, 15:56:00
#11
Panarogga
bursada baya sallandı 15 20 saniye sürdü can kaydı yoktur inşallah
12-06-2017, 16:05:54
#12
aziziyeli
Geçmiş olsun, inşallah daha olmaz.
12-06-2017, 16:13:48
#13
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok çok şiddetli bir deprem oldu ben aşırı hissettim..Allah korusun
12-06-2017, 16:14:09
#14
SABOCES
İzmirde de kötü salladı deprem.. İşyerindeydim yerler fena salladı haketten dalgalandı yer resmen, duvarlar çatır çutur oldu mübarek.. Allah korusun korkuttu..
12-06-2017, 16:14:58
#15
djcenk
herkese geçmiş olsun
12-06-2017, 16:20:07
#16
havomoha
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun İstanbul da hissettik
12-06-2017, 16:16:00
#17
chnyrdkl
geçmiş olsun.
12-06-2017, 16:26:19
#18
Cycl0ne
Herkese geçmiş olsun. Malum gece çalışıyoruz uyku halindeydim çok kötü uyandım
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler