• 12-06-2017, 15:57:05
    #10
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tekirdağ da 2 katlı binada 2. katta hissettik. 30 sn kadar sürdü. 2 katlı olması nedeniyle az hissedildi.
  • 12-06-2017, 15:56:00
    #11
    bursada baya sallandı 15 20 saniye sürdü can kaydı yoktur inşallah
  • 12-06-2017, 16:05:54
    #12
    Geçmiş olsun, inşallah daha olmaz.
  • 12-06-2017, 16:13:48
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok çok şiddetli bir deprem oldu ben aşırı hissettim..Allah korusun
  • 12-06-2017, 16:14:09
    #14
    İzmirde de kötü salladı deprem.. İşyerindeydim yerler fena salladı haketten dalgalandı yer resmen, duvarlar çatır çutur oldu mübarek.. Allah korusun korkuttu..
  • 12-06-2017, 16:14:58
    #15
    herkese geçmiş olsun
  • 12-06-2017, 16:20:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun İstanbul da hissettik
  • 12-06-2017, 16:16:00
    #17
    geçmiş olsun.
  • 12-06-2017, 16:26:19
    #18
    Herkese geçmiş olsun. Malum gece çalışıyoruz uyku halindeydim çok kötü uyandım