Deprem - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem
27
●
1.218
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Deprem
1
2
3
4
12-06-2017, 16:28:51
#19
Hipek
Gelmiş geçmiş olsun orada yaşayanlara. Allah korusun. Bol dua lazım..
12-06-2017, 16:33:36
#20
instads
Gold üye
Geçmiş olsun herkese.
12-06-2017, 17:08:30
#21
D3LpHi
ALLAH yardımcıları olsun...
12-06-2017, 17:24:58
#22
teknomag
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun, Allah tekrarını yaşatmasın inşallah
12-06-2017, 17:23:27
#23
Justian0
Fenaydı, herkese geçmiş olsun
12-06-2017, 19:53:11
#24
selim5051
Ben Ayvalık limanda büyük bir teknede yakalandım.Sanki teknenin üzerinde 100 kişi tepiniyor gibi hissettim.
12-06-2017, 20:22:04
#25
Fatih
Geçmiş olsun, Allah daha büyük depremlerden korusun
12-06-2017, 21:11:47
#26
AlperA.
Geçmiş olsun herkese arkadaşlar
12-06-2017, 21:39:53
#27
kadirzm
gece çalıştığım için o saatte uyuyordum ama beni uyandırmaya yetti sallantı, herkese geçmiş olsun, Allah daha kötülerinden korusun
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler