• 12-06-2017, 16:28:51
    #19
    Gelmiş geçmiş olsun orada yaşayanlara. Allah korusun. Bol dua lazım..
  • 12-06-2017, 16:33:36
    #20
    Gold üye
    Geçmiş olsun herkese.
  • 12-06-2017, 17:08:30
    #21
    ALLAH yardımcıları olsun...
  • 12-06-2017, 17:24:58
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun, Allah tekrarını yaşatmasın inşallah
  • 12-06-2017, 17:23:27
    #23
    Fenaydı, herkese geçmiş olsun
  • 12-06-2017, 19:53:11
    #24
    Ben Ayvalık limanda büyük bir teknede yakalandım.Sanki teknenin üzerinde 100 kişi tepiniyor gibi hissettim.
  • 12-06-2017, 20:22:04
    #25
    Geçmiş olsun, Allah daha büyük depremlerden korusun
  • 12-06-2017, 21:11:47
    #26
    Geçmiş olsun herkese arkadaşlar
  • 12-06-2017, 21:39:53
    #27
    gece çalıştığım için o saatte uyuyordum ama beni uyandırmaya yetti sallantı, herkese geçmiş olsun, Allah daha kötülerinden korusun