• 19-08-2006, 20:00:41
    #1
    bugün doğum günüymüş keratanın
    alta dikkat etmedim sabahtan beri
    Doğum Günün Kutlu olsun
    nice 19. yaş günlerine
  • 19-08-2006, 20:06:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Happy Birthday Usekeş
  • 19-08-2006, 20:22:20
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    barbiyle electronica festivaline gidecektik

    yok piyasada
  • 19-08-2006, 20:29:26
    #4
    ulen bide en yakını olacan bi kutlamadın bile
  • 20-08-2006, 18:39:53
    #5
    mutlu yıllara
  • 20-08-2006, 20:28:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kutlu olsun günün
  • 20-08-2006, 20:28:59
    #7
    Misafir
    doğum kutlu günün olsun usekeş
  • 20-08-2006, 20:34:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tüm günümü eğlenceyle geçirdim dün

    foruma bi göz attım ama hakkımda doğumgünü konusunu göremeyince yeni konu açmak istemedim.

    Teşekkür ederim herkese.

    osman, cuma günü gidecektim ama olmadı işte mustafa yan çizdi, dün de ben yan çizdim. mali olarak sıkıntım da var.

    bu arada istanbulda üniversite kazandım, yani edirnedeki üniversitemi bırakıp istanbula geri dönüyorum
  • 20-08-2006, 21:22:03
    #9
    Alıntı
    osman, cuma günü gidecektim ama olmadı işte mustafa yan çizdi, dün de ben yan çizdim. mali olarak sıkıntım da var.

    satıcı uşekeş