tüm günümü eğlenceyle geçirdim dün

foruma bi göz attım ama hakkımda doğumgünü konusunu göremeyince yeni konu açmak istemedim.

Teşekkür ederim herkese.

osman, cuma günü gidecektim ama olmadı işte mustafa yan çizdi, dün de ben yan çizdim. mali olarak sıkıntım da var.

bu arada istanbulda üniversite kazandım, yani edirnedeki üniversitemi bırakıp istanbula geri dönüyorum