• 01-10-2015, 14:17:26
    #1
    Ankara Cebeci' de Dikimevi kavşağında freni boşalan otobüs durağa daldı. İlk gelen bilgilere göre olayda 11 kişinin hayatını kaybettiği belirtildi.

    50 METRE SÜRÜKLEDİ

    Durakta bekleyenleri altın alan otobüs 50 metre daha sürüklendikten sonra durabildi.

    CESET PARÇALARI ETRAFA SAÇILDI

    Ölü ve yaralı sayısı hakkında henüz kesin bir bilgi yok. Ancak bazı beden parçalarının etrafa saçıldığı bilgisi geliyor.
  • 01-10-2015, 14:23:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok berbat bir olay Allah Vefat edenlerin Ailelerine sabır versin yaralılarada acil şifalar versin
  • 01-10-2015, 14:26:32
    #3
    Haber kaynağı var mı?
    Çok üzücü bi olay umarım gerçekliği yoktur 11 kişi 11 can çok kötü
  • 01-10-2015, 14:28:06
    #4
    Malesef dogru arkadaslar bende kaynak yok diye sevinmistim ama her sitede yaziyor basimiz sagolsun..

    Mobil Mesaj
  • 01-10-2015, 14:31:00
    #5
    milliyette hürriyette videoları var 11 kesin 8 ağır yaralı varmış
  • 01-10-2015, 14:35:14
    #6
    ALLAH (C.C.) RAHMET EYLESİN.
    Gerçekten çok üzücü bir durum. Rabbim yakınlarına sabırlar versin.
    Olaysız bir günümüz olmuyor.
    Bir yandan Şehitlerimiz diğer yandan kazalar ve acı haberler.

    RABBİM YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.
  • 01-10-2015, 14:42:45
    #7
    Kaza değil ihmal var, biraz ciddiyet yazık günah valla o kadar insana. Araçların bakımları düzenli yaptırılmıyor kesinlikle bizim burada da sürekli kaza yapıyor belediye otobüsleri.
  • 01-10-2015, 14:53:19
    #9
    ekmeğinin peşinde vefat eden hemşerilerime Allah rahmet eylesin. çok üzücü