• 01-10-2015, 14:55:17
    #10
    Ölenlere Allah rahmet eylesin. Umarım yaralılarda biran önce iyileşirler.
    Genelde kullandığım bir güzergah burası çok aşırı kalabalık oluyor
  • 01-10-2015, 14:58:08
    #11
    bu işinde mi fıtratında var?
  • 01-10-2015, 19:10:58
    #12
    Allah herkese hayırlı ölüm nasip etsin. Allah rahmet eylesin.
  • 05-10-2015, 20:04:49
    #13
    Bir arkadaşımın yakını da bu kaza da vefat etti.Hayli korkunç ve insanın tüylerini ürperten bir kaza.Allah'tan ölenlere rahmet dilerim.

    İnşallah hayırlı bir ölüm ile bu dünyadan göçeriz.