Geleceğin Webmasterları - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geleceğin Webmasterları
19
●
1.348
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Geleceğin Webmasterları
1
2
3
12-02-2008, 17:04:39
#10
Mike
ilk 1 dakika izledim sonra sıkıcı geldi
çok yavaş
12-02-2008, 17:05:26
#11
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- ftp diye bi program var ona şeylerimizi atıoruz.
- hetemele kodları var
resimi editleyip masaüstüne atmayıda anlatıo.
dinleyelim bişeyler öğreniriz
12-02-2008, 20:33:55
#12
Hasidluu
Üyeliği durduruldu
-Fetepe diye programımız var, bunun burasına basınca yes diyorum ve geçiyorum.
-Hetemele kodları var kaynağı görüntüle diyince çıkıyo
Birazda ingilizce ve terim öğrenseler ya
Php'ye halağa pehepe veya html'ye hetemele diyen var
...
12-02-2008, 20:37:35
#13
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
ben bunun yaşındayken comodor 64 le oynuodum
12-02-2008, 20:40:48
#14
Solano
ErsinAcar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben bunun yaşındayken comodor 64 le oynuodum
sen iyi gene ben onun yaşındayken pc kullanmamıştım
12-02-2008, 23:33:42
#15
Nettek
Üyeliği durduruldu
uslu uslu webmaster olmaları için, umarım r10 a gelmezler
bunlar botnetçi olurlar r10 a gelirlerse
12-02-2008, 23:54:56
#16
Volatile
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
edit..
12-02-2008, 23:58:50
#17
itz
Teknoloji çocukları bunlarda potansiyel var benim zamanımda Amigalar vardı onlara disket takıpta oyun oynardık şimdi baksana çocuk laptopla site yapıyor ya
Bu yaşta bukadar yapmasıda iyi bence sonuçta gittikçe gelişicektir
13-02-2008, 00:34:53
#18
scopus
ben o yaşta klavye görmemiştim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler