• 12-02-2008, 17:04:39
    #10
    ilk 1 dakika izledim sonra sıkıcı geldi çok yavaş
  • 12-02-2008, 17:05:26
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    - ftp diye bi program var ona şeylerimizi atıoruz.
    - hetemele kodları var

    resimi editleyip masaüstüne atmayıda anlatıo.
    dinleyelim bişeyler öğreniriz
  • 12-02-2008, 20:33:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    -Fetepe diye programımız var, bunun burasına basınca yes diyorum ve geçiyorum.
    -Hetemele kodları var kaynağı görüntüle diyince çıkıyo

    Birazda ingilizce ve terim öğrenseler ya Php'ye halağa pehepe veya html'ye hetemele diyen var...
  • 12-02-2008, 20:37:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ben bunun yaşındayken comodor 64 le oynuodum
  • 12-02-2008, 20:40:48
    #14
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bunun yaşındayken comodor 64 le oynuodum
    sen iyi gene ben onun yaşındayken pc kullanmamıştım
  • 12-02-2008, 23:33:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    uslu uslu webmaster olmaları için, umarım r10 a gelmezler
    bunlar botnetçi olurlar r10 a gelirlerse
  • 12-02-2008, 23:54:56
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit..
  • 12-02-2008, 23:58:50
    #17
    Teknoloji çocukları bunlarda potansiyel var benim zamanımda Amigalar vardı onlara disket takıpta oyun oynardık şimdi baksana çocuk laptopla site yapıyor ya

    Bu yaşta bukadar yapmasıda iyi bence sonuçta gittikçe gelişicektir
  • 13-02-2008, 00:34:53
    #18
    ben o yaşta klavye görmemiştim